Omschrijving project

Beekdaelen B(l)oeit moet gaan leven, zowel intern alsook extern. Beekdaelen B(l)oeit moet in ons DNA gaan zitten. In een plan van aanpak wordt beschreven op welke wijze communicatie rondom Beekdaelen B(l)oeit gaat plaatsvinden. Doelstelling is bekendheid rondom Beekdaelen B(loeit te genereren (zowel intern als extern) en vervolgens activatie van onze burgers, ondernemers en stakeholders (enthousiasme/ ambassadeurschap leidt tot acties).

Stand van zaken

In 2022 is de communicatiestrategie ontwikkeld.  Ingezet wordt op online media alsook op print (o.a. een nieuwsbrief in 2023). In 2022 is de website www.beekdaelenbloeit.nl ontwikkeld met aansprekende voorbeelden. De website wordt continue geactualiseerd met voorbeelden (met name video's) van burgers, ondernemers en stakeholders die aan de slag zijn met projecten die een bijdrage leveren aan het programma Beekdaelen B(l)oeit (uitgangspunt hierbij is, goed voorbeeld doet volgen).